Escrit i editat per Pep Cassany

Relats i Opinió d'En Pep Cassany Escriptor Català. Girona. Autor de llibres: El carrer dels petons (2018) i Big Bang Amor (2017) Aquest Blog conté relats curts, relats eròtics i, contes infantils. També un munt d'articles d'opinió sobre fets quotidians, l'actualitat de Girona i Catalunya, o del debat nacional i internacional. Tot plegat, tractat des del punt de vista personal, crític,irònic, eufòric o irreverent de l'autor.

Novetats

Insomni


Insomni, relats eròtics d'en Pep Cassany



Insomni

No podia dormir, m'he llevat i en obrir el balcó i encendre la cigarreta m'adono que la veïna pateix del mateix mal. Insomni.

El carrer és tan estret que quasi puc veure la marca de cigarretes que fuma. Veus la lluna des del teu balcó, m'ha preguntat – també té punxes el teu llit? Li he contestat.

- Sota el meu llit hi tinc un corral d'ovelles que tenen el mal costum de sortir a pasturar i saltar pel meu damunt. Fins ara, en tinc comptades cinquanta de blanques i quaranta-nou de negres. No sé si m'he descomptat o l'ovella negra que falta sóc jo. També he rumiat que, segurament faig de pastor o de gos de Tura, encara que m'agrada més creure que, sóc l'ovella negra que s'ha esgarriat del ramat.

Ella em respon - Mai he comptat ovelles. Compto pastors - dos de blancs, un de negre i ja em descompto. M'adono que n'hi ha un que m'agafa per les natges, l'altre em fot mà pel davant. El que s'ho mira de lluny també vol participar i com que els altres dos no el deixen, s'esbatussen entre ells i dementre, jo m'aixeco per sortir a fumar. Ja s'ho faran!

- Pastoreta, el pròxim dia que t'aixequis, vine al meu llit a tancar el ramat. Vés a saber, potser faig de pastor i acabada la feina, no ens caldrà sortir a fumar la cigarreta.

- Ai Senyor! Si estiguessis al meu balcó, no et deixaria mirar la lluna.

--
Per:
Pep Cassany.
Escriptor


pepgirona66@gmail.com

Cap comentari

Desa el teu comentari