Josep Cassany

Opinió i relats curts en català
Articles d'opinió sobre fets quotidians, tractats des d'un punt de vista personal, crític,irònic, eufòric o irreverent. Secció especial de relats curts en català.

Novetats

Savi d'amor



Articles d'opinió i relats curts en català d'en Josep Cassany


No es estrany trobar-se sol,
esperant altra cop,  
aquesta vegada amb més bagatge i 
més companyia. 

Vaig  llençar els rocs.
M'estimo el fruits dels amors viscuts i 
em faig savi al seu costat.

No m'aturo, 
acompanyat, 
es fa curt el camí que em durà prop teu.

Aixeco el cap, 
vigilo al davant. 
Recerco en els rostres un senyal que 
em faci saber que també tu m'estàs esperant.

Em deixo dur pels camins. 
Visc en un paisatge idíl.lic. 
Cau el sol i continuo 
intuint que demà pot ser el dia.

Vigilo com camines, 
com et mous 
i si els teus ulls em somriuen sense haver-me vist abans.
No m'aturo,
m'envolto de la fragància que desprenen les flors d'aquest jardí. 

En gaudeixo, 
la tasto 
i continuo camí.

No deixaré de creure en tu. 
Ben segur que et trobaré a resguard dels vents.

El xiuxiueig mentider,
promet el que no pots sentir.

Reconeixeré la teva mà encaix perfecte de la meva. 

Un dit recorre l'altra  recercant el solc de l'amor, 
llarg, 
profund i tallat per dos vegades per finalment, 
no trobar-ne la fi. 


Suau, 
càlid tacte. 
Perfecte encaix.

Sense miralls, 
ni pors, 
ni motxilles carregades.

Despullats per renàixer un cop més.

Camino empès per la tramuntana. 
No m'aturo.

Tard o d'hora et trobaré, amor.



1 comentari:

Desa el teu comentari i comparteix aquest article amb els teus amics a les xarxes