Josep Cassany

Opinió i relats curts en català
Articles d'opinió sobre fets quotidians, tractats des d'un punt de vista personal, crític,irònic, eufòric o irreverent. Secció especial de relats curts en català.

Novetats

La bona sogra

Articles d'opinió i relats curts en català d'en Josep Cassany



I un dia, al sentir obrir la porta, apareix la teva filla amb un amic !

Hola, venim a estudiar.

i comencen a saltar totes les alarmes.

S'han tancat a l'habitació. Es el primer cop que porta a un amic a casa. A casa, un noi. Una persona d'un altra sexe. En l'edat on les hormones salten i ballen sense control.

Jo, moderna com soc, mare divorciada amb dos fills i una vida sexualment encara activa, fa quatre dies sortia de "pendoneo" amb les meves amigues i ja m'ho veig a venir tot.

Com aquell qui no vol la cosa, comparteixo la bona nova en el grup dels meus amics de watss.

Em xiulen les orelles i per fi, les veus masculines de la colla comencen l'assalt.

Què vols dir ?

No l'hauràs deixat passar del menjador ? vols dir que no fa massa estona que no sents cap veu ? ja li has explicat de que va el conte ? et cal un desfibrilador per recuperar-te del xoc ??

Clavada en el sofà, mirant la pantalla del mòbil, immòvil, penses i repenses el que has fet be i malament. Els homes que no has deixat entrar a casa. L'edat de la innocència. El teu primer petó. Que ha sentit el primer cop ? 

I els altres que burxen i burxen. T'has fet gran de cop.

Et surten les canes ? una arruga nova ? i encara no han sortit del dormitori. Com s'allarga el tema ! Val a dir, que a segon de batxillerat hi ha una feinada de por !!

I el nen, que pensarà el nen ? Ell també em durà les amigues a casa ? No es voldrà casar molt jove, no ? millor que visqui la vida.

Ais, ja està ! No diguis res.

Bona nit.

I de que era el treball ???

1 comentari:

Desa el teu comentari i comparteix aquest article amb els teus amics a les xarxes