Escrit i editat per Pep Cassany

Relats i Opinió d'En Pep Cassany Escriptor Català. Girona. Autor de llibres: El carrer dels petons (2018) i Big Bang Amor (2017) Aquest Blog conté relats curts, relats eròtics i, contes infantils. També un munt d'articles d'opinió sobre fets quotidians, l'actualitat de Girona i Catalunya, o del debat nacional i internacional. Tot plegat, tractat des del punt de vista personal, crític,irònic, eufòric o irreverent de l'autor.

Novetats

El bo, el dolent i el lleig

El bo, el dolent i el lleig, un relat d'en Josep Cassany


Aquesta és la història, d'una dona amb un dilema emocional. Rarament, escoltada per un home i reproduïda i interpretada a la meva manera, per tal que us faci comentar. I tu, què faries?

Torno a dir-ho, rarament, les dones parlen davant d'un home, dos o cent, del que els passa pel cervell doncs, tan complex com el sexe que representen, se'ls fa difícil d'explicar i a nosaltres pobres homes, mortals, entendre'ls.

Els homes som primaris i continuem creient que el blanc és blanc i el negre és negre. Elles, aquest gènere que em fascina i sedueix, l'endevino com objecte perillós. Una ruleta russa. Encara que estadísticament cinc de cada sis vegades no surti la bala per la boca del canó, el joc i el perill et dispara l'adrenalina i ho proves una vegada i una altra.

Si algú em diu que si "quelcom" no li entra per la vista, tampoc li entrarà per la boca, jo li diré que el meu costat femení em comenta que si no m'entra per l'orella, tampoc m'atraurà la seva boca. Vinc a dir, que l'experiència, em recorda que la bellesa es marceix i en la vellesa només resta , la persona que certament m'enamora. Aquella que al meu costat em comenta i raona, com li agrada els sentiments que li desperta el fet de retrobar una amistat, un amor perdut o senzillament una tempesta.

Però vet aquí la qüestió que em porta a escriure aquest post. Després de dos amors trencats, aquesta preciosa persona ha decidit deixar enrere rancúnies d'un passat i fer d'aquesta temporada, l'única on ha canviat el paper que recerca una dona enamorada, per centrar-se com un home divorciat, en el sexe.

Els seus dos amants de temporada són contraposats i com diu ella mateixa, de tots dos se'n podria fer un i ben plantat. El bo i el dolent. Àngels i dimonis van cremant en la foguera d'un amor particular. Un li dóna l'atenció en els detalls, la carícia i les paraules boniques, però en el sexe, sembla que si la satisfà, no serà perquè ell li faci peça doncs, pobre home i no el conec, amb ella sembla que li grada la canya i no li'n dóna.

L'altre home i aquest si, hi he pogut parlar, potser millor que calli doncs, no li parla sinó que li crida i li protesta, en tot detall hi veu l'errada i com no, ell ho faria millor. Però la dona, aquesta que s'ha buscat als dos amants, li va la canya, ja us ho he dit i li cal una natjada aquesta nit per tornar a dormir calenta.

A mi em pregunta que em sembla i abans jo no digui res, ja em contesta. El dolent li omple les nits de soledat i el bo, de missatges que la fan contenta, encara que quan el veu, "ni chicha ni limoná".

En una taula de deu persones, quatre homes bons i lletjos compartim la taula amb sis dones valentes. Surten a parar la fresca sense cap altra motivació que la de passar l'estona i descansar de la recerca de l'amor. Tots plegats hem entès que l'amor no es busca quan es troba.

És per a tu, amiga meva confident, que t'aconsello amb aquestes quatre ratlles que passis d'un a altre amant com has fet fins ara i que quan te'n cansis, ja tindràs el teu moment, per pensar en la propera relació que de ben segur, un dia o altra t'arribarà.

Jo no sé si serà el juny o el novembre, però vigila amb el que desitges perquè un dia, els somnis es compleixen i ja se sap, que la realitat quasi sempre, supera la ficció.

--
Per:
Pep Cassany.
Escriptor

Cap comentari

Desa el teu comentari