Escrit i editat per Pep Cassany

Relats i Opinió d'En Pep Cassany Escriptor Català. Girona. Autor de llibres: El carrer dels petons (2018) i Big Bang Amor (2017) Aquest Blog conté relats curts, relats eròtics i, contes infantils. També un munt d'articles d'opinió sobre fets quotidians, l'actualitat de Girona i Catalunya, o del debat nacional i internacional. Tot plegat, tractat des del punt de vista personal, crític,irònic, eufòric o irreverent de l'autor.

Novetats

Crisi vol dir oportunitat

Articles d'opinió i relats curts en català d'en Josep Cassany
En família, els meus germans sempre expliquen que jo, de molt petit, ja els demanava dos rals per netejar-los les sabates. Ara mirant enrere puc dir, que el caràcter comercial és innat.

Els estudis no varen ser el meu punt fort. M'interessava més treballar i progressar. Sortir de la necessitat.

Mai he deixat de treballar, comerciar. Sempre atent. Gaudint i patint de les dents de serra de l'economia. A vegades a dalt, d'altres a baix.

Quan al país es creia en el futur i estava tot per fer, qui va estar atent va descobrir en mi la força comercial més potent que jo no sabia que tenia a dins. La immobiliària, desconeguda per a mi fins aquell moment, va captivar-me.

Pisos, persones, empreses, locals, famílies, amics. Tot barrejat i encaixat com si es tractés d'un gran trencaclosques. Èxit assegurat. Pletòric.

Quan la feina descoberta apassiona, t'omple, aconsegueixes donar el millor de tu mateix. Et descobreix camins desconeguts, aporta experiències, coneixements, nous valors. La suma de tot plegat es concentra en tu mateix i així és com jo definiria avui el Capital Humà.

Sumar i multiplicar, accentua les ganes de fer. De saber. Descobrir. Et converteix en incansable corredor de fons que supera a cada pas el teu propi repte. Carrera constant no reconeguda per cap títol ni diploma.

Crear, emprendre, innovar. Signes constants en la meva evolució. Camins a recórrer per obtenir el resultat desitjat, la satisfacció personal de la feina ben feta.

Crisis vol dir oportunitat. Redescobrir-se constantment i en tots els vessants és tasca del dia a dia.

Aquesta oportunitat m'ha dut a trobar l'arrel de la meva passió. Les Empreses. Per tant puc dir, hi he guanyat.

--
Per:
Pep Cassany.
Escriptor

Cap comentari

Desa el teu comentari